ISO 9001 – Procesně orientovaný systém manažerství kvality
Obsah
Procesně orientovaný manažerský systém podle ISO 9001
- Procesní model v ISO 9001. Základní principy a praktické přínosy pro firmu.
- Soubor norem ISO 9000 jako cesta k TQM (Total Quality Managementu).
- Příklady aplikace zásad ISO 9000 v praxi.
Procesní a zákaznická orientace v ISO 9001
- Odpovědnost vedení. Zákaznická orientace.
- Manažerství zdrojů, manažerství procesů, měření - analýza – zlepšování.
- Hlavní a podpůrné procesy organizace – aplikace na vlastní firmu.
Strategické plánování zlepšování ve smyslu ISO 9001
- Postup identifikace požadavků zákazníků, faktory úspěchu.
- Politika, cíle a plány kvality – aplikace na vlastní firmu.
Postup aplikace ISO 9001
- Příklady aplikace procesního modelu v úspěšných firmách.
- Co je potřebné udělat pro to, aby manažerský systém podle norem rady ISO 9000 efektivně napomáhal ke zlepšování se firmy.
Audit procesně orientovaného systému
- Druhy auditů a jejich cíle.
- Plánování, příprava, vedení a vyhodnocení auditů ve smyslu normy ISO 19011.